Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрашенінін, Олександр Семенович-
dc.contributor.authorГогаєв, Валерій Артурович-
dc.contributor.authorKrashenіnіn, O.S.-
dc.contributor.authorGogaiev, V.A.-
dc.date.accessioned2023-05-18T10:32:42Z-
dc.date.available2023-05-18T10:32:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКрашенінін О. С. Напрямки удосконалення системи утримання моторвагонного рухомого складу / О. С. Крашенінін, В. А. Гогаєв // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 4. - С. 119-126.uk_UA
dc.identifier.issn2307–3489 (print); 2307–6666 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15108-
dc.description.abstractUA: Дана стаття наводить порівняльний теоретичний аналіз систем утримання та ремонту залізничного, автомобільного та авіаційного транспорту. Впровадження нової стратегії щодо ТО й Р рухомого складу дозволить здійснити поступовий перехід від існуючої планово-попереджувальної системи ТО й Р до системи ремонту «за фактичним станом». При цьому можливе максимальне скорочення кількості раптових відмов під час експлуатації шляхом забезпечення високого коефіцієнту експлуатаційної готовності РС (до 0,95). А наведений порівняльний аналіз системи обслуговування й ремонту є підґрунтям доцільності переходу.uk_UA
dc.description.abstractEN: This article provides the comparative theoretical analysis, concerning contents and repair system between railway, automobile and by air. Introduction new approaches of the maintenance operation and rolling stocks repair will allow carrying out gradual transition from maintenance operation and repairing existing scheduled preventive system in repair system «on an actual state». Thus it is possible maximum cutting-down of number of sudden refusals in operation, providing high coefficient of operational readiness of a rolling stock (to 0.95). A comparative analysis of the maintenance system and repair is the basis of the transition feasibility.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академика В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectпоточний ремонтuk_UA
dc.subjectмоторвагонний рухомий складuk_UA
dc.subjectпорівняння технології обслуговування та ремонтуuk_UA
dc.subjectmaintenance operationuk_UA
dc.subjectcurrent repairuk_UA
dc.subjectmultiple unituk_UA
dc.subjectcomparison of service technology and repairuk_UA
dc.titleНапрямки удосконалення системи утримання моторвагонного рухомого складуuk_UA
dc.title.alternativeImprovement directions of maintenance system of multiple unituk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krashenіnіn.pdf414.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.