Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрячко, Катерина Віталіївна-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorKryachko, K. V.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.date.accessioned2023-05-30T13:44:56Z-
dc.date.available2023-05-30T13:44:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКрячко К. В. Удосконалення способу визначення пропускної спроможності горловин пасажирських станцій / К. В. Крячко, І. В. Ткаченко // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 79 міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 травня 2019 р.). – Дніпро : ДНУЗТ, 2019. – С. 169-170.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15303-
dc.description.abstractUA: Для забезпечення необхідної пропускної спроможності пасажирської станції, в залежності від обсягів роботи на розрахункові терміни експлуатації, особливо в умовах впровадження швидкісного руху, актуальною проблемою стає дослідження питань удосконалення конструктивних параметрів горловин.uk_UA
dc.description.abstractEN: The urgent task of the development of a competitive railroad market is the restructuring of passenger transport, therefore improving the design parameters of the main passenger stations becomes an urgent problem aimed at ensuring the necessary throughput of the main main lines and the stability of their work, especially in the conditions of introduction of high-speed traffic. Of the total number of specialized passenger stations in Ukraine, seven were designed according to cross-type schemes, three – combined and two – dead-end. Most of them have inappropriate design of the neck, which causes significant delays in performing basic technological operations due to the appearance of hostile routes. In addition, it impairs the safety of trains and maneuvering, and reduces the speed at which trains are received and dispatched.-
dc.publisherДніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleУдосконалення способу визначення пропускної спроможності горловин пасажирських станційuk_UA
dc.title.alternativeImproving the method of determining the permanent capacity of the portable stationsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryachko.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.