Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронін, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorСтефанов, Володимир Олександрович-
dc.contributor.authorОнопрейчук, Дмитро В’ячеславович-
dc.contributor.authorАсадов, Башір Сабір Оглу-
dc.contributor.authorVoronin, S.-
dc.contributor.authorStefanov, V.-
dc.contributor.authorOnopreichuk, D.-
dc.contributor.authorAsadov, B.-
dc.date.accessioned2023-05-30T14:40:23Z-
dc.date.available2023-05-30T14:40:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВоронін С. В. Підвищення ресурсу рейок в кривих ділянках колії шляхом застосування двошарового мащення / С. В. Воронін, В. О. Стефанов, Д. В. Онопрейчук, Б. С. Асадов // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 79 міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 травня 2019 р.). – Дніпро : ДНУЗТ, 2019. – С. 223-224.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15307-
dc.description.abstractUA: Проведений аналіз методів зменшення зносу та підвищення ресурсу рейок в кривих ділянках показав, що найбільш перспективним є метод змащування бокової робочої поверхні рейки. Однак, область застосування такого методу залишається не вивченою. В першу чергу це стосується визначення вимог до мастильного матеріалу, методу і періодичності його нанесення на бокову робочу поверхню рейки.uk_UA
dc.description.abstractEN: This study analyzes the distribution of the number of rail defects in curved track sections. The main directions for increasing the service life of rails in curved sections were identified. The results of theoretical and experimental studies of the resource of rails in the conditions of the implementation of double-layer lubrication of the lateral working surface of the rail are given.-
dc.publisherДніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleПідвищення ресурсу рейок в кривих ділянках колії шляхом застосування двошарового мащенняuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing resource rails in curved sections of the path by applying the double-layer lubricationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronin.pdf2.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.