Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурлуцький, Олексій Вікторович-
dc.contributor.authorЛогвіненко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorBurlutskyi, Oleksii-
dc.contributor.authorLogvinenko, Alexander-
dc.date.accessioned2023-06-03T09:07:58Z-
dc.date.available2023-06-03T09:07:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБурлуцький О. В. Застосування математичного моделювання процесів правки при виготовленні елементів напіввагонів / О. В. Бурлуцький, О. А. Логвіненко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 28. - С. 110-123.uk_UA
dc.identifier.issn2617-9040 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15458-
dc.description.abstractUA: Обґрунтована актуальність науково-дослідних та дослідноконструкторських робіт, спрямованих на дослідження температурної задачі правки газовим полум’ям деформацій, що виникають після зварювання рами напіввагона, у вигляді задачі Стефана з рухомим джерелом тепла. Відмічена доцільність розробки математичної моделі нагрівання металу, що виникає при правці деформацій, яка враховує теплоту фазового переходу, шляхом введення розподіленого в околиці поверхні розділу фаз джерела тепла. Наведені результати експериментального та розрахункового дослідження стосовно розподілу температури при правці хребтової балки напіввагона залежно від часу нагрівання.uk_UA
dc.description.abstractEN: The urgency of the research and development activities aimed at the study of the temperature problem of flame straightening deformations that occur after welding the frame gondola, in the form of the Stefan problem with moving heat source. It noted the desirability of developing a mathematical model of heating a metal that occurs when straightening strains, which takes into account the heat of phase transition, by entering, distributed in the vicinity of the surface of the interface, the heat source. The results of experimental and theoretical research on the temperature distribution in the revision sill gondola depending on the heating time.-
dc.publisherДержавний університет інфраструктури та технологійuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТранспортні системи і технології;-
dc.subjectнапіввагонuk_UA
dc.subjectхребтова балкаuk_UA
dc.subjectдеформаціїuk_UA
dc.subjectправкаuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectgondolauk_UA
dc.subjectsilluk_UA
dc.subjectdeformationuk_UA
dc.subjectcorrectionuk_UA
dc.subjectmathematical modeluk_UA
dc.titleЗастосування математичного моделювання процесів правки при виготовленні елементів напіввагонівuk_UA
dc.title.alternativeThe use of mathematical modeling changes in the manufacture of gondolauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Burlutskyi.pdf560.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.