Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСніжко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-06-15T16:33:16Z-
dc.date.available2023-06-15T16:33:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСніжко І. А. Можливості використання музейної експозиції для проведення лекції «Культура населення бронзового та раннього залізного віку» / І. А. Сніжко // Дев’ятнадцяті Сумцовські читання : матеріали наукової конференції на тему «Музей як соціокультурний інститут в умовах інформаційного суспільства» (18 квітня 2013 р.). – Харків, 2013. – С. 148-154.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-372-484-3-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/15852-
dc.description.abstractПрояви культурного життя населення України доби бронзи-раннього заліза багаті та різноманітні, але до них неможливо долучитися, тільки читаючи підручник. Емоційна складова лекції-візуалізації дозволяє зберегти подану інформацію не тільки в пам’яті, але і в серці. Отже, організація та проведення лекцій на базі музейних експозицій активізує творчі можливості студентів, стимулює уяву, гнучкість мислення, спостережливість, сприяє розвитку емоційної та творчої свободи. Разом з тим, безперечно, в наш час музеї набувають нового соціогуманітарного значення, що сприяє їх розвитку як виховних та науково-освітніх осередків.uk_UA
dc.publisherХарківський історичний музейuk_UA
dc.subjectбронзова добаuk_UA
dc.subjectямна культураuk_UA
dc.subjectкатакомбна спільнотаuk_UA
dc.subjectБабинська культураuk_UA
dc.subjectБілозерська культураuk_UA
dc.subjectскіфиuk_UA
dc.subjectсарматиuk_UA
dc.subjectпам’яткиuk_UA
dc.titleМожливості використання музейної експозиції для проведення лекції «Культура населення бронзового та раннього залізного віку»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сніжко.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.