Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorХарламов, Павло Олександрович-
dc.contributor.authorРукавішников, Павло Володимирович-
dc.date.accessioned2023-08-26T12:50:44Z-
dc.date.available2023-08-26T12:50:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПасько О. В. Аніліз ефективності автоматизованої системи прогрівання дизеля тепловоза / О. В. Пасько, П. О. Харламов, П. В. Рукавішников // Людина, суспільство, комунікативні технології : матеріали Х міжнар. наук.-практ. конф. (27‒28 жовтня 2022 р.). – Харків : Мачулін, 2022. – С. 243-245.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16410-
dc.description.abstractМаневрова робота виконується на станціях тепловозами за встановленими технологічними процесами та планами формування поїздів. Результати експлуатації тепловозів показують, що серед локомотивів усіх родів служби, включаючи пасажирські, вантажні, маневрові, найменший укрупнений експлуатаційний ККД мають маневрові тепловози. Це пояснюється специфікою їхньої роботи, у тому числі великою нерівномірністю навантажень силових установок протягом усього часу доби – від тривалого простою в очікуванні роботи до максимального навантаження.uk_UA
dc.publisherМачулінuk_UA
dc.titleАніліз ефективності автоматизованої системи прогрівання дизеля тепловозаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людина, суспільство, комунікативні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько.pdf953.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.