Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16410
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пасько, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Харламов, Павло Олександрович | - |
dc.contributor.author | Рукавішников, Павло Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-26T12:50:44Z | - |
dc.date.available | 2023-08-26T12:50:44Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Пасько О. В. Аніліз ефективності автоматизованої системи прогрівання дизеля тепловоза / О. В. Пасько, П. О. Харламов, П. В. Рукавішников // Людина, суспільство, комунікативні технології : матеріали Х міжнар. наук.-практ. конф. (27‒28 жовтня 2022 р.). – Харків : Мачулін, 2022. – С. 243-245. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16410 | - |
dc.description.abstract | Маневрова робота виконується на станціях тепловозами за встановленими технологічними процесами та планами формування поїздів. Результати експлуатації тепловозів показують, що серед локомотивів усіх родів служби, включаючи пасажирські, вантажні, маневрові, найменший укрупнений експлуатаційний ККД мають маневрові тепловози. Це пояснюється специфікою їхньої роботи, у тому числі великою нерівномірністю навантажень силових установок протягом усього часу доби – від тривалого простою в очікуванні роботи до максимального навантаження. | uk_UA |
dc.publisher | Мачулін | uk_UA |
dc.title | Аніліз ефективності автоматизованої системи прогрівання дизеля тепловоза | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людина, суспільство, комунікативні технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пасько.pdf | 953.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.