Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрячко, Віталій Іванович-
dc.contributor.authorКрячко, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-09-14T17:24:38Z-
dc.date.available2023-09-14T17:24:38Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКрячко В. І. Визначення впливу взаємодіючих сил на прискорення вільного падіння при скочуванні вагонів із сортувальної гірки / В. І. Крячко, К. В. Крячко // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2007. - № 10. - С. 20-27.uk_UA
dc.identifier.issn1993-5579 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/16784-
dc.description.abstractЗгідно з теорією динаміки скочування вагону з гірки, на нього діє дві сили: сила тяжіння (q) і сила опору рухові (W). Оскільки скочування здійснюється не по горизонтальній, а по похилій площині (рис. 1), то q розкладається на рушійну силу (Fр) і силу нормального тиску (Р), які прикладені до точки А, що знаходиться у центрі мас вагону. Висота цієї точки відносно рівня головок рейок і теоретично, і практично буде різною в залежності від наявності вантажу, його маси, щільності, розміщення та інших факторів, але при гіркових розрахунках з певним припущенням приймається, що вона знаходиться посередині вагона на відстані половини колісної бази від осей крайніх пар.uk_UA
dc.publisherДонецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВизначення впливу взаємодіючих сил на прискорення вільного падіння при скочуванні вагонів із сортувальної гіркиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Крячко.pdf341.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.