Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Наталія-
dc.date.accessioned2023-09-26T12:40:39Z-
dc.date.available2023-09-26T12:40:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПанченко Н. Розвиток екологічного маркетингу на залізничному транспорті / Н. Панченко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (21-22 травня 2020 р.). - Київ : КНЕУ, 2020. - С. 144-146.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-926-337-7-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17228-
dc.description.abstractUA: З метою підвищення ефективності екологічної діяльності на залізничному транспорті запропоновано впровадження екологічного маркетингу. З’ясовано сутнісно-змістовного характеристику екологічного маркетингу на підприємствах і зроблено висновок щодо його мотиваційного впливу на створення інновацій в екологічній сфері. Визначено перспективність впровадження інструментів маркетингу в контексті реалізації екологічної модернізації на залізничному транспорті за такими напрямами: розроблення рішень з поліпшення послуг; розроблення рішень з поліпшення сервісу; розроблення нових екологоорієнтованих послуг; збутова політика; комунікативна політика.uk_UA
dc.description.abstractEN: In order to improve the efficiency of environmental activities in railway transport, the introduction of environmental marketing is proposed. The essential and meaningful characteristic of environmental marketing at enterprises is revealed and the conclusion is made about its motivational impact on the creation of innovations in the environmental sphere. The prospects of implementing marketing tools in the context of implementing environmental modernization in railway transport in the following areas are determined: development solutions to improve services; development of solutions to improve service; development of new eco-oriented services; marketing policy; communication policy.-
dc.publisherКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk_UA
dc.titleРозвиток екологічного маркетингу на залізничному транспортіuk_UA
dc.title.alternativeThe development of environmental marketing in the railway transportuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко.pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.