Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17285Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Брусенцов, Віталій Гаврилович | - |
| dc.contributor.author | Брусенцов, Олег Віталійович | - |
| dc.contributor.author | Ворожбіян, Михайло Іванович | - |
| dc.contributor.author | Пузир, Володимир Григорович | - |
| dc.contributor.author | Іващенко, Марина Юріївна | - |
| dc.contributor.author | Brusentsov, V. G. | - |
| dc.contributor.author | Brusentsov, O. V. | - |
| dc.contributor.author | Vorozhbiian, M. I. | - |
| dc.contributor.author | Puzyr, V. G. | - |
| dc.contributor.author | Ivashchenko, М. Y. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-10-01T09:08:48Z | - |
| dc.date.available | 2023-10-01T09:08:48Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Дослідження взаємозв’язку індивідуальних особливостей і показників рівня функціональної надійності у залізничних операторів / В. Г. Брусенцов, О. В. Брусенцов, М. І. Ворожбіян, В. Г. Пузир, М. Ю. Іващенко // Строительство, материаловедение, машиностроение. Серия : Безопасность жизнедеятельности. – Днепр, 2018. – Вип. 105. – С. 111–117. | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 2415-7031 (print) | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17285 | - |
| dc.description.abstract | UA: Дослідити залежність рівня здоров'я залізничних операторів, перш за все працівників локомотивних бригад і оперативного диспетчерського персоналу від індивідуальних особливостей особистості. Методика. Метод оцінки біологічного віку київського інституту геронтології, метод оцінки адаптаційного потенціалу професора Баевського, психологічне тестування, метод множинного регресійного аналізу. Результати. Обстежено велику групу діючих залізничних операторів у яких визначили рівень здоров‘я методом оцінки адаптаційного потенціалу від професора Баевського, провели тестування 16-факторним особистісним опитувальником Кеттелла (16 PF, Форма A). Оскільки в показник адаптаційного потенціалу входить вік обстежує мого, було запропоновано змінити метричний вік (з дня народження) на біологічний. Це пов‘язано з тим, що темп старіння у різних людей дуже різниться, що може привести до значних помилок. При спробі побудови загальної регресійній моделі, в якій були б використані всі фактори тесту Кеттелла, результати пояснювали не більше 35% всієї варіації, тобто були не репрезентативним. Спроба побудувати множинну регресійну модель привела до того, що рівень її значущості не перевищував 40%. Було зроблено припущення, що такого роду залежності можуть мати виражені гендерні відмінності, які нівелюють результат в змішаній групі. Для перевірки цього припущення було проведено аналіз окремо для чоловіків і жінок. Це дозволило виявити зв'язки певних особистісних якостей з рівнем здоров'я, що визначається показником «адаптаційний потенціал». Виявлено особистісні особливості, що впливають на підвищення і на пониження цього рівня. Виявлено наявність істотних гендерних відмінностей у впливі особистісних особливостей на рівень здоров'я. Для підвищення точності визначення адаптаційного потенціалу запропоновано удосконалити метод шляхом заміни метричного віку на біологічний. Наукова новизна. Виявлено зв'язки певних особистісних якостей з підвищенням чи зниженням рівня здоров‘я у чоловіків і жінок. Удосконалено метод оцінки адаптаційного потенціалу. Практична значимість. Отримана інформація може бути корисна при професійному відборі, плануванні кадрової політики і в питаннях профілактики зниження здоров'я. | uk_UA |
| dc.description.abstract | EN: To investigate the dependence on the level of railway operators‘ health, especially locomotive brigade workers and operational dispatching staff on a person's individual characteristics. Methodology. The method of assessing the biological age of Kyiv Institute of Gerontology, the method of assessing the adaptive potential of Professor Baevsky, a psychological testing, the method of multiple regression analysis. Results. A large group of operating railway operators were surveyed. It was determined the level of health by the method of assessing adaptation potential from Professor Baevsky, also there was a testingusing the 16-factor personal Quettel questionnaire (16 PF, Form A). Since in the indicator of adaptive potential includes my age survey, it was proposed to change the metric age (from the birthday) to the biological. This is due to the fact that the rate of aging in different people is very different, and it can lead to significant errors. When attempting to construct a general regression model that would use all the factors of Kettel test, the results explained no more than 35% of the entire variation, that is, they were not representative. An attempt to construct a multiple regression model led to the fact that its significance did not exceed 40%. It was assumed that this type of addiction may have pronounced gender differences that offset the outcome in a mixed group. To test this assumption, a separate analysis was performed for both men and women. This allowed to identify the connection of certain personal qualities with the level of health, which is determined by the indicator "adaptive potential". Personality features that influence the increase and decrease of this level have been revealed. | - |
| dc.publisher | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Безопасность жизнедеятельности; | - |
| dc.subject | залізничні оператори | uk_UA |
| dc.subject | рівень здоров'я | uk_UA |
| dc.subject | вплив особистісних особливостей | uk_UA |
| dc.subject | гендерні відмінності | uk_UA |
| dc.subject | railway operators | uk_UA |
| dc.subject | level of health | uk_UA |
| dc.subject | influence of personality traits | uk_UA |
| dc.subject | gender differences | uk_UA |
| dc.title | Дослідження взаємозв’язку індивідуальних особливостей і показників рівня функціональної надійності у залізничних операторів | uk_UA |
| dc.title.alternative | Research of the correlation between individual characteristics and functional reliability level indicators of railway operators | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | 2018 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Brusentsov.pdf | 565.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.