Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17717Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ломотько, Денис Вікторович | - |
| dc.contributor.author | Голоколосов, Д. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-10-25T04:53:48Z | - |
| dc.date.available | 2023-10-25T04:53:48Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Ломотько Д. В. Удосконалення підходів до оптимізації режимів роботи вантажних фронтів в умовах завезення-вивозу вантажів / Д. В. Ломотько, Д. О. Голоколосов // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2010. - № 23. - С. 36-42. | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 1993-5579 (print) | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17717 | - |
| dc.description.abstract | Визначення раціонального технічного оснащення вантажних фронтів та складів ґрунтується на порівнянні різноманітних варіантів по технікоекономічних показниках. Для техніко-економічної оцінки варіантів технічного оснащення найбільш часто прийнято використовувати найбільш об‘єктивний та узагальнюючий показник - приведені витрати, мінімум яких є критерієм оптимальності. Важливою складовою сумарних є витрати, що пов'язані із завезенням-вивозом вантажів, тобто з вагоногодинами та автомобілегодинами очікування виконання вантажних операцій. | uk_UA |
| dc.publisher | Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Удосконалення підходів до оптимізації режимів роботи вантажних фронтів в умовах завезення-вивозу вантажів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2010 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ломотько.pdf | 366.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.