Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФомін, Олексій-
dc.contributor.authorЛовська, Альона-
dc.contributor.authorFomin, Oleksij-
dc.contributor.authorLovska, Alyona-
dc.date.accessioned2023-11-01T04:59:57Z-
dc.date.available2023-11-01T04:59:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФомін О. Дослідження навантаженості несучої конструкції вагона-хопера двосекційного при перевезенні залізничним поромом / О. Фомін, А. Ловська // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2022. - Вип. 40. - С. 5-13.uk_UA
dc.identifier.issn2617-9040 (print)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17887-
dc.description.abstractUA: Для підвищення ефективності експлуатації вагона-хопера запропоновано його удосконалення шляхом розділення кузова на дві окремі секції, що сприяє можливості перевезень в ньому різнотипних вантажів. Для адаптації вагона-хопера до перевезень на залізничних поромах у міжнародному сполученні пропонується постановка на його шворневих балках вузлів для закріплення ланцюгових стяжок. Визначення динамічної навантаженості несучої конструкції вагона-хопера проведено математичним моделюванням. До уваги прийнятий випадок бортової хитавиці залізничного порому. Розв’язок математичної моделі здійснений в програмному комплексі MathCad. Загальна величина прискорення, яке діє на несучу конструкцію вагона-хопера склала 2,4 м/с 2 (0,24g). Отримана величина прискорення врахована при розрахунках на міцність несучої конструкції вагона-хопера. Розрахунок здійснений за методом скінчених елементів в програмному комплексі SolidWorks Simulation. Результати розрахунків встановили, що максимальні еквівалентні напруження дорівнюють 312,3 МПа та виникають в вузлі для закріплення. Однак вони не перевищують допустимих значень. Проведені дослідження сприятимуть підвищенню ефективності експлуатації вагонів-хоперів, а також створенню напрацювань щодо проєктування їх перспективних конструкцій.uk_UA
dc.description.abstractEN: To increase the efficiency of operation of the hopper car, it is proposed to improve it by dividing the body into two separate sections, which facilitates the possibility of transporting different types of cargo. In order to adapt the hopper car for transportation on railway ferries in international traffic, it is proposed to install on its pivot beams knots for fastening chain ties. Determination of the dynamic load of the load-bearing structure of the hopper car was performed by mathematical modeling. The case of the on-board rocking of the railway ferry is taken into account. The solution of the mathematical model is implemented in the MathCad software package. The total amount of acceleration acting on the supporting structure of the hopper car was 2.4 m/s2 (0.24 g). The obtained value of acceleration is taken into account when calculating the strength of the load-bearing structure of the hopper car. The calculation was performed by the finite element method in the SolidWorks Simulation software package. The results of the calculations established that the maximum equivalent stresses are 312.3 MPa and occur in the node for fixing. However, they do not exceed the allowable values. The conducted researches will promote increase of efficiency of operation of hopper cars, and also creation of developments concerning designing of their perspective designs.-
dc.publisherДержавний університет інфраструктури та технологійuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТранспортні системи і технології;-
dc.subjectтранспортна механікаuk_UA
dc.subjectвагон-хоперuk_UA
dc.subjectнесуча конструкціяuk_UA
dc.subjectдинамічна навантаженістьuk_UA
dc.subjectміцністьuk_UA
dc.subjectзалізнично-поромні перевезенняuk_UA
dc.subjecttransport mechanicsuk_UA
dc.subjecthopper caruk_UA
dc.subjectload-bearing structureuk_UA
dc.subjectdynamic loadinguk_UA
dc.subjectstrengthuk_UA
dc.subjectrailway-ferry transportationsuk_UA
dc.titleДослідження навантаженості несучої конструкції вагона-хопера двосекційного при перевезенні залізничним поромомuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation of loading structure of hyper-hopper two-section carrier during carriage by railwayuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fomin.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.