Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПримаченко, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorДмитрів, Л. І.-
dc.contributor.authorТуз, Я. Є.-
dc.contributor.authorPrymachenko, H. O.-
dc.contributor.authorDmytriv, L. I.-
dc.contributor.authorTuz, Ya. E.-
dc.date.accessioned2023-11-02T09:16:58Z-
dc.date.available2023-11-02T09:16:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПримаченко Г. О. Дослідження передумов організації високошвидкісного руху поїздів в Україні / Г. О. Примаченко, Л. І. Дмитрів, Я. Є. Туз // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені акад. В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2019. - Вип. 18. - С. 97-102.uk_UA
dc.identifier.issn2222-419X (print); 2313-8688 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17907-
dc.description.abstractUA: Мета роботи полягає в удосконаленні технології обслуговування вагонопотоків на станціях стикування колій різної ширини шляхом вибору раціональних вартісних та часових параметрів логістичного ланцюга, що дозволить покращити показники роботи прикордонних залізничних станцій. Шляхом методів аналізу існуючого досвіду європейських країн встановити можливі заходи щодо інтеграції залізниць України до транспортної мережі Європейського Союзу на засадах активної співпраці у розбудові колії 1520 мм на території Західної Європи, а також модернізації існуючої в Україні колії європейського зразка, що пролягає до Ковеля. Для досягнення поставленої мети в роботі отримані наступні результати: проведено аналіз існуючих технологій та наукових підходів до формування технологій обслуговування вагонопотоків на станціях стикування колій різної ширини; розроблено комплекс математичних моделей для дослідження та вибору ефективного способу передавання вагонопотоків з колії шириною 1435 мм на колію шириною 1520 мм та у зворотному напрямку.uk_UA
dc.description.abstractEN: The purpose of the work is to improve the technology of maintenance of carriages at the stations of docking stations of tracks of different widths by choosing rational cost and time parameters of the logistics chain, which will allow to improve the performance of the border railway stations. Through methods of analyzing the existing experience of European countries, to establish possible measures for the integration of Ukrainian railways into the EU transport network on the basis of active cooperation in the construction of 1520 mm track in the territory of Western Europe, as well as the modernization of the existing European track in Kovel. In order to achieve this goal, the following results were obtained in the work: the analysis of existing technologies and scientific approaches to the formation of technologies for the maintenance of wagon traffic at the stations of docking stations of different widths; a complex of mathematical models was developed to investigate and select an efficient way of transferring carriages from a track of 1435 mm to a track of 1520 mm and backwards.-
dc.publisherДержавний університет інфраструктури та технологійuk_UA
dc.subjectрозсувні колісні париuk_UA
dc.subjectзалізничні лініїuk_UA
dc.subjectсистема SUW-2000uk_UA
dc.subjectлогістика пасажирських залізничних перевезеньuk_UA
dc.subjectsliding wheel pairsuk_UA
dc.subjectrailway linesuk_UA
dc.subjectSUW-2000 systemuk_UA
dc.subjectlogistics of passenger rail transportationuk_UA
dc.titleДослідження передумов організації високошвидкісного руху поїздів в Україніuk_UA
dc.title.alternativeResearch of the prerequisites of high-speed traffic organization in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prymachenko.pdf158.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.