Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидорець, Д. П.-
dc.contributor.authorSidorets, D. P.-
dc.date.accessioned2023-11-02T20:45:06Z-
dc.date.available2023-11-02T20:45:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСидорець Д. П. Маркетингова стратегія як основа успіху бізнесу / Д. П. Сидорець // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 419-421.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17924-
dc.description.abstractЗ розвитком ринкових відносин на перше місце у господарській діяльності організацій ставати питання про реалізованість виробленої продукції, а вже далі – питання її виробництві. На сьогоднішній день програми виробництва формуються виходячи з дослідження ринків збуту та її потреб. У зв'язку з цим, маркетингова стратегія є основним елементом у процесі планування, оскільки його результати дозволяють підприємству мати свою нішу на ринку і враховувати цілі бізнесу. Для кожного підприємства істотною перевагою буде, коли воно буде мати можливість змінювати умови та правила функціонування на ринках збуту на свою користь, або знайти таку частку ринку, яка забезпечить стійке існування на ньому, без істотних змін у виробничій діяльності.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія як основа успіху бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategy as the basis of business successuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сидорець.pdf392.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.