Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХодаківська, Євгенія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-17T17:15:21Z-
dc.date.available2023-11-17T17:15:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationХодаківська Є. В. Техніко-економічне обгрунтування вибору схеми обертання пасажирських составів / Є. В. Ходаківська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Нові рішення в сучасних технологіях. – 2011. – № 54. – С. 108-114.uk_UA
dc.identifier.issn2079-5459 (print); 2413-4295 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18103-
dc.description.abstractUA: В статті проведено техніко – економічне обґрунтування вибору схеми обертання пасажирських составів. В результаті техніко – економічного порівняння запропоновано використання кільцевих схем обігу пасажирських составів, що дозволить вивільнити до 12% робочого парку пасажирських вагонів.uk_UA
dc.description.abstractEN: The technical and economical feasibility study of passenger trains turn scheme was carried out in the article. As a result of technical and economical comparison the use of circular trains turn schemes were offered, that will allow to free up to 12% of fleet of passenger carriages.-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesНові рішення в сучасних технологіях;-
dc.subjectкільцева схема обігуuk_UA
dc.subjectмаятниковий рух поїздівuk_UA
dc.subjectтехніко – економічне порівнянняuk_UA
dc.subjecttrains turn schemeuk_UA
dc.subjectpendulum circulation of train’suk_UA
dc.subjecttechnical and economical comparisonuk_UA
dc.titleТехніко-економічне обгрунтування вибору схеми обертання пасажирських составівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ходаківська.pdf404.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.