Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18200Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Даніл'ян, Вадим Олегович | - |
| dc.date.accessioned | 2023-11-24T04:06:28Z | - |
| dc.date.available | 2023-11-24T04:06:28Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Даніл'ян В. О. Конфліктні форми поведінки студентів у системі вищої освіти і стратегії їх вирішення / В. О. Даніл'ян // Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (28–29 листопада 2018 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 37-38. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18200 | - |
| dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку і перетворення суспільства перед педагогами закладів вищої освіти стоять відповідальні завдання з організації навчально-методичного процесу. Різні аспекти життя, зміни цілей, мотивів, потреб, цінностей потребують серйозних соціальнопсихологічних змін у поведінці. Одним з важливих факторів, які впливають на хід навчально-виховного процесу, є структура відносин між викладачем і студентом. Доброзичлива атмосфера при навчанні позитивно впливає на хід навчального процесу. Конфліктні відносити порушують навчальний процес і знижують його ефективність. Кожний викладач повинен володіти «технікою» роботи з конфліктами, вміти правильно та ефективно їх вирішувати. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Конфліктні форми поведінки студентів у системі вищої освіти і стратегії їх вирішення | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Даніл'ян.pdf | 307.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.