Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинов, Ігор Ернстович-
dc.contributor.authorКалабухін, Юрій Євгенович-
dc.contributor.authorТруфанова, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorМартинов, Станіслав Ігорович-
dc.contributor.authorОстапенко, Ярослав Валерійович-
dc.contributor.authorMartynov, Igor-
dc.contributor.authorKalabukhin, Yuri-
dc.contributor.authorTrufanova, Alyona-
dc.contributor.authorMartynov, Stanislav-
dc.contributor.authorOstapenko, Yaroslav-
dc.date.accessioned2023-11-24T16:07:49Z-
dc.date.available2023-11-24T16:07:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДослідження експлуатаційних складових життєвого циклу пасажирських вагонів / І. Е. Мартинов, Ю. Є. Калабухін, А. В. Труфанова, С. І. Мартинов, Я. В. Остапенко // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 82 Міжнар. наук.-практ. конф. (20-21 квітня 2023 р.). - Дніпро : УДУНТ, 2023. - С. 305.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18212-
dc.description.abstractUA: Розробка та освоєння виробництва сучасного рухомого складу для пасажирських перевезень, а також модернізація існуючого, потребує проведення техніко-економічного аналізу та наукового обґрунтування вибору можливих варіантів його оновлення. На теперішній час в основу техніко-економічного обґрунтування вибору варіанту оновлення рухомого складу покладено методологію вартості життєвого циклу LCC. Самим значним етапом життєвого циклу пасажирського вагону як за тривалістю, так і за витратами, є етап "Експлуатація пасажирського вагону", який включає процеси прийняття транспортною компанією вагону, введення його в робочий парк вагонів для безпосереднього використання відповідно по призначенню, підтримка парку вагонів в установленому ступені його готовності до використання шляхом проведення комплексу заходів, спрямованих на забезпечення та (або) відновлення працездатності та справності вагонів.uk_UA
dc.description.abstractEN: It has been established that the longest and most costly phase of the life cycle of a passenger car is its operation. A conceptual approach to determining the cost of the life cycle of a passenger car is considered. It is shown that for the maintenance of TO-1 and TO-2 at the points of formation and turnover of passenger cars and the maintenance of TO-1 passenger cars for following, the most significant element is the element "Payment".-
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологійuk_UA
dc.titleДослідження експлуатаційних складових життєвого циклу пасажирських вагонівuk_UA
dc.title.alternativeResearch of the operational components of the life cycle of passenger carsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартинов.pdf249.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.