Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorФадєєнко, В. Ю.-
dc.date.accessioned2023-11-26T11:24:43Z-
dc.date.available2023-11-26T11:24:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах / О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко // Глобальні та національні проблеми економіки. - 2018. - Вип. 21. - С. 1-4.uk_UA
dc.identifier.issn2413-3965 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18237-
dc.description.abstractUA: У статті проаналізовано сутність та роль маркетингових комунікацій. Розглянуто важливість використання маркетингових комунікацій підприємствами в сучасних умовах розвитку. Вивчено основні складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх особливості. Доведено необхідність застосування інтегрованих маркетингових комунікацій. Досліджено чинники, що впливають на формування інтегрованих маркетингових комунікацій, а також запропоновано показники для визначення економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.description.abstractEN: In the article the analyzed essence and role of marketing communications. Considered importance of the use of marketing communications by enterprises in the modern terms of development. Study basic component elements of the system of marketing communications and their feature. Well-proven necessity of application of the integrated marketing communications. Research factors, that influence on forming of the integrated marketing communications, and also offer indexes for determination of economic efficiency of the use of the integrated marketing communications.-
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпоказники економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectекономічна ефективність інтегрованих маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectскладові елементи системи маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectmarketing communicationuk_UA
dc.subjectintegrated marketing communicationuk_UA
dc.subjectindicators of economic efficiency of integrated marketing communicationsuk_UA
dc.subjecteconomic efficiency of marketing communicationsuk_UA
dc.subjectconstituents of the system of marketing communicationsuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleВплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativeThe impact of marketing communications on the activities of enterprises in modern conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf308.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.