Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-27T06:27:12Z-
dc.date.available2023-11-27T06:27:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Особливості формування бренду підприємств державної форми власності / О. І. Зоріна, О. М. Мкртичьян // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23 листоп. 2018 р.). – К. : КНТЕУ, 2018. – С. 27-28.uk_UA
dc.identifier.isbn978–966–629–802–0-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18241-
dc.description.abstractПошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств в ринкових умовах господарювання - це завжди актуальна тема для досліджень, оскільки мінливість зовнішнього середовища є невід`ємним атрибутом зростання конкурентної боротьби. Прискорення темпів науково-технічного прогресу веде до удосконалення технологічної складової продукції. Проте забезпечення достатньо уваги споживачів та утримання їх зацікавленості на належному рівні вимагає застосування інструментів, що здатні створити образ унікальності та необхідності, тобто бренду.uk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectкорпоратизаціяuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectcorporatizationuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.titleОсобливості формування бренду підприємств державної форми власностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf884.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.