Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-27T08:33:46Z-
dc.date.available2023-11-27T08:33:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Недобросовісна реклама та її наслідки для рекламодавців / О. І. Зоріна // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. X Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 18 листоп. 2016 р.). – К. : КНТЕУ, 2016. – С. 49-51.uk_UA
dc.identifier.isbn978–966–629–802–0-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18250-
dc.description.abstractОскільки сучасний інформаційний простір перенасичений рекламою, у більшості споживачів сформувався стійкий психологічний імунітет до масивної рекламної атаки, яку вони відчувають кожен день. Але багато ще вірять кожному побаченому білборду і скроллу або почутому з телевізора слогану, а потім «кусають лікті», коли товар не відповідає озвученим в рекламі якостям. А це трапляється і досить часто, навіть коли реклама зроблена відомими копірайтерами з гучними іменами.uk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectнедобросовісна рекламаuk_UA
dc.subjectнедобросовісна конкуренціяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectантимонопольне регулюванняuk_UA
dc.subjectunfair advertisinguk_UA
dc.subjectunfair competitionuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectantimonopoly regulationuk_UA
dc.titleНедобросовісна реклама та її наслідки для рекламодавцівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.