Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18296Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мозгова, Ольга Тимофіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-11-29T01:29:22Z | - |
| dc.date.available | 2023-11-29T01:29:22Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Мозгова О. Т. Мотивація навчання – успішність самоосвітньої діяльності студента / О. Т. Мозгова // Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (28–29 листопада 2018 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 80. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18296 | - |
| dc.description.abstract | У сучасному розумінні самостійна робота – це активні форми і методи навчання, єдність навчально-виховної, науково-дослідної та науково-практичної діяльності, тісна співпраця студента з викладачем. Провідну роль у розвитку і вдосконаленні самостійної роботи студентів, їхньої мотивації до самонавчання відіграє викладач як суб'єкт освітньої діяльності. Його професійні знання, вміння, навички і педагогічний досвід дозволяють ефективно організувати самоосвітню діяльність студентів, розвинути психологічний і професійний рівень їхнього творчого потенціалу. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Мотивація навчання – успішність самоосвітньої діяльності студента | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Appears in Collections: | Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Мозгова.pdf | 302.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.