Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМозгова, Ольга Тимофіївна-
dc.date.accessioned2023-11-29T01:29:22Z-
dc.date.available2023-11-29T01:29:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМозгова О. Т. Мотивація навчання – успішність самоосвітньої діяльності студента / О. Т. Мозгова // Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (28–29 листопада 2018 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18296-
dc.description.abstractУ сучасному розумінні самостійна робота – це активні форми і методи навчання, єдність навчально-виховної, науково-дослідної та науково-практичної діяльності, тісна співпраця студента з викладачем. Провідну роль у розвитку і вдосконаленні самостійної роботи студентів, їхньої мотивації до самонавчання відіграє викладач як суб'єкт освітньої діяльності. Його професійні знання, вміння, навички і педагогічний досвід дозволяють ефективно організувати самоосвітню діяльність студентів, розвинути психологічний і професійний рівень їхнього творчого потенціалу.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМотивація навчання – успішність самоосвітньої діяльності студентаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мозгова.pdf302.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.