Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorГончаренко, Д.С.-
dc.date.accessioned2023-11-29T15:38:41Z-
dc.date.available2023-11-29T15:38:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМкртичьян О. М. Реклама, соціально-етичний аспект / О. М. Мкртичьян, Д. С. Гончаренко // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. VIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 21 листопада 2014 р.). – К. : КНТЕУ, 2014. – C. 102-103.uk_UA
dc.identifier.isbn978–966–629–697–2-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18308-
dc.description.abstractРеклама міцно увійшла в сучасну дійсність. На сьогоднішній день реклама є складовою частиною ринкового маркетингу, завдання якого полягає в забезпеченні безперебійного збуту продукції. Зі світового досвіду відома сила і роль реклами. Перш за все вона несе в собі інформацію, зазвичай подану у стислій, художньо вираженій формі, емоційно забарвлену і доводящую до свідомості й уваги потенційних покупців найважливіші відомості про товари та послуги.uk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectетична рекламаuk_UA
dc.subjectсвідомістьuk_UA
dc.subjectвплив реклами на свідомістьuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectadvertising ethicsuk_UA
dc.subjectconsciousnessuk_UA
dc.subjectimpact of advertising on awarenessuk_UA
dc.titleРеклама, соціально-етичний аспектuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мкртичьян.pdf956.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.