Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрихтіна, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorKrykhtina, Y. O.-
dc.date.accessioned2023-12-07T16:46:27Z-
dc.date.available2023-12-07T16:46:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКрихтіна Ю. О. Теоретико-методологічні засади механізмів формування та реалізації державної політики розвитку транспортної галузі / Ю. О. Крихтіна // Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія : Державне управління. - 2019. - Вип. 1 (10). - С. 423-429.uk_UA
dc.identifier.issn2414-5858 (print); 2414-5866 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18431-
dc.description.abstractUA: Статтю присвячено дослідженню та обґрунтуванню особливостей становлення транспортної галузі як об’єкта державно-управлінської діяльності. Акцентовано увагу на тому, що в період активного впровадження державно-управлінських реформ для транспорту, держава має виступати активним учасником реалізації стратегічних змін, забезпечуючи значну підтримку галузі в процесах трансформації її системи функціонування. Ґрунтуючись на аналізі закордонних моделей державного регулювання діяльності транспорту в цілому, а також недоліків у програмних документах щодо реформування транспорту в Україні, потрібно вибудовувати власну модель державного регулювання. Особливістю такої моделі має бути те, що вона має враховувати пріоритетні напрями розвитку галузі та в комплексі розкривати інструменти формування стратегічних переваг окремих видів транспорту за такими складниками розвитку, як інноваційно-виробничий, інвестиційний, соціальний, енергетичний, екологічний та міжнародний.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article is devoted to the study and substantiation of the peculiarities of the transport industry as an object of public administration. Emphasis is placed on the fact that during the period of active implementation of public administration reforms for transport, the state should be an active participant in the implementation of strategic changes, providing significant support to the industry in the process of transforming its system of operation. Based on the analysis of foreign models of state regulation of transport in general, as well as shortcomings in the program documents on transport reform in Ukraine, you need to build your own model of state regulation. The peculiarity of such a model should be that it should take into account the priority areas of industry development and comprehensively reveal the tools for forming strategic advantages of certain modes of transport for such development components as innovation, production, investment, social, energy, environmental and international.-
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДержавне управління;-
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectтранспортна сфераuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectмеханізми державного управлінняuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjecttransport sphereuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectadministrative activityuk_UA
dc.subjectmechanisms of public administrationuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні засади механізмів формування та реалізації державної політики розвитку транспортної галузіuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological principles of mechanisms for the formation and implementation of state policy for the development of the transport industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krykhtina.pdf397.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.