Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерстюк, Анастасія-
dc.contributor.authorКрихтіна, Юлія-
dc.contributor.authorVerstiuk, Anastasia-
dc.contributor.authorKryhtina, Yuliya-
dc.date.accessioned2023-12-07T17:40:16Z-
dc.date.available2023-12-07T17:40:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВерстюк А. Публічна політика Європейського зеленого курсу в повоєнному відновленні залізничної інфраструктури України / А. Верстюк, Ю. Крихтіна // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія : Екологія. Публічне управління та адміністрування. - 2023. - Вип. 3. - С. 52-62.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5681(print); 2786-569X (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18436-
dc.description.abstractUA: Метою статті є дослідження в рамках проведення ефективної і цілеспрямованої діяльності з організації та координації заходів упровадження публічної політики за напрямом «Європейський зелений курс» на залізничному транспорті України щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки, з протидії зміні клімату, раціонального використання і відтворення природних ресурсів у повоєнному відновленні залізничної інфраструктури держави. «Європейський зелений курс» не є законом, проте за характером політичної ініціативи спрямовує шлях до закріплення та підтримки його на законодавчому рівні стосовно споживання ресурсів, озеленення інвестицій, скорочення викидів парникових газів для сталого розвитку і збереження навколишнього середовища у сфері залізничного транспорту України. Амбіцій та ініціатив, висунутих Європейською Комісією, не вистачить для реалізації та досягнення цілі з подолання кліматичної кризи. На шляху до скорочення викидів парникових газів та подолання глобальних кліматичних змін необхідною умовою є суспільне об’єднання всіх країн Європейського континенту, їхніх суб’єктів політичної політики та економіки: загальноколективні цілі, загальноугруповувані можливості, суспільні інтереси формують дії владних інститутів держав. Оскільки залізнична інфраструктура України потребує модернізації, модифікації та реформаторських змін у процесі поліпшення та вдосконалення транспортної системи на шляху реалізації поставлених цілей у досягненні поставлених завдань за напрямом Європейського зеленого курсу, тому процес окрім часових вкладень потребує і вкладень інвестиційних та фінансової підтримки на державному рівні. Наукова новизна роботи полягає у поєднанні напрямів науки з державної політики, економіки, екології, технічної науки з погляду на проблеми сьогодення. Залежно від обставин цілі публічної політики можуть і повинні змінюватися, гнучко реагувати та взаємодіяти між собою.uk_UA
dc.description.abstractEN: The purpose of the article is research within the framework of conducting effective and purposeful activities on the organization and coordination of measures to implement public policy in the direction of «The European Green Deal» on the railway transport of Ukraine regarding the protection of the natural environment and ensuring environmental safety, combating climate change, rational use and reproduction of natural resources resources in the postwar reconstruction of the state's railway infrastructure «The European Green Deal». «The European Green Deal» is not a law, but in the nature of a political initiative, it directs the way to its consolidation and support at the legislative level regarding the consumption of resources, greening of investments, reduction of greenhouse gas emissions for sustainable development and preservation of the environment in the sphere of railway transport of Ukraine. Ambitions and initiatives put forward by the European Commission will not be enough to implement and achieve the goal of overcoming the climate crisis. On the way to reducing greenhouse gas emissions and overcoming global climate change, a necessary condition is the social unification of all the countries of the European continent, their subjects of political policy and economy: general collective goals, general group opportunities, public interests shape the actions of state institutions of power. Since the railway infrastructure of Ukraine needs modernization, modification and reformatory changes in the process of improvement and improvement of the transport system on the way to the realization of the set goals in achieving the set tasks in the direction of «The European Green Deal», therefore the process, in addition to time investments, also requires investments and financial support at the state level. The scientific novelty of the work consists in combining the directions of science from state policy, economics, ecology, and technical science from the point of view of today's problems. Depending on the complex circumstances, the goals of public policy can and should change, react flexibly and interact with each other.-
dc.publisherВінницька академія безперервної освітиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкологія. Публічне управління та адміністрування;-
dc.subjectпублічна політикаuk_UA
dc.subjectЄвропейський зелений курсuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectповоєнне відновлення залізничної інфраструктуриuk_UA
dc.subjectpublic policyuk_UA
dc.subjectthe European Green Dealuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectpost-war reconstruction of railway infrastructureuk_UA
dc.titleПублічна політика Європейського зеленого курсу в повоєнному відновленні залізничної інфраструктури Україниuk_UA
dc.title.alternativePublic policy of the European green deal in post-war reconstruction railway infrastructure of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verstiuk.pdf345.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.