Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18488
Title: Створення системи менеджменту якості на транспортних підприємствах сфери пасажирських перевезень
Authors: Сиволовська, Олена Вікторівна
Шаля, Ольга Геннадіївна
Issue Date: 2008
Publisher: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Citation: Сиволовська О. В. Створення системи менеджменту якості на транспортних підприємствах сфери пасажирських перевезень / О. В. Сиволовська, О. Г. Шаля // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: материалы ІІІ Международной научно-практической конференции (23-27 июня 2008 г., Судак). – Киев: ГЭТУТ, 2008. – С. 337-338.
Abstract: Можливості вибору та реалізації стратегії розвитку транспортного підприємства в умовах реформування ринку базуються на результатах оцінки конкурентоспроможності підприємства в цілому та якості послуг, що ним надаються. В загальному розумінні значення поліпшення якості та підвищення конкурентоспроможності транспортних послуг полягає в тому, що це здійснює вагомий вплив на формування більш ефективної системи господарювання в умовах ринкових відносин. До того ж, багатоаспектне підвищення якості, а, отже і конкурентоспроможності послуг, впливає не тільки на виробництво та ефективність господарювання, але і на імідж та конкурентоспроможність підприємства в цілому.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18488
ISBN: 978-966-2197-06-8
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сиволовська.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.