Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18766
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Компанієць, Вікторія Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-26T08:03:04Z | - |
dc.date.available | 2023-12-26T08:03:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Компанієць В. В. Підвищення морального рівня студентів як фактор мотивації до навчання / В. В. Компанієць // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 56. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18766 | - |
dc.description.abstract | Протягом останніх років ми, на жаль, спостерігаємо процес значного зниження мотивації до навчання сучасної молоді. Це викликано багатьма причинами, серед яких можна виділити кілька найважливіших: зниження духовно-морального рівня сучасної молоді; негативні явища, які відбуваються в освітньому просторі та призводять до зниження якості навчання у навчальних закладах усіх рівнів; соціально-економічна криза у країні та відповідно криза на ринку праці, складність отримати робочі місця відповідно до отриманої спеціальності. Найважливішими факторами мотивації навчання завжди були певні духовно-моральні риси особистості – відповідальність, працелюбність, чесність, прагнення до пізнання та перетворення навколишнього світу, його удосконалення, бажання реалізовувати свої таланти та набуті знання і навики на благо Вітчизни, людей. | uk_UA |
dc.publisher | Українська державна академія залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Підвищення морального рівня студентів як фактор мотивації до навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Компанієць.pdf | 223.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.