Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛук’янова, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-29T16:44:50Z-
dc.date.available2023-12-29T16:44:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛук’янова О. М. Ігрові форми навчання як один зі шляхів підвищення мотивації студентів / О. М. Лук'янова // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 88-89.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18824-
dc.description.abstractМотивація студентів до навчання є однією з основних складових навчально-виховного процесу. Спрямованість дій будь-якого викладача визначається його прагненням і життєвою необхідністю підвищити рівень мотивації навчання студентів - від негативного і нейтрального до позитивного, відповідального, дієвого. І в цьому процесі разом із загальними прийомами діяльності: роз'яснення значущості навчання, розкриття перспектив подальшого життя, уміле застосування заохочення і покарання, впровадження в процес навчання дискусії, важливе місце займають ігрові технології. Саме вони об'єднують у собі як емоційні (ситуація успіху, цікавість викладення матеріалу, моменти змагань), так і проблемнопошукові (постановка в ситуацію вибору, самоаналіз, нестандартність пропонованих у грі завдань, поступове підвищення їх важкості) стимули.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleІгрові форми навчання як один зі шляхів підвищення мотивації студентівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лук'янова.pdf229.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.