Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменцова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-03T04:11:26Z-
dc.date.available2024-01-03T04:11:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСеменцова О. В. MOODLE як перспективна система удосконалення навчального процесу / О. В. Семенцова // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 97-98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18866-
dc.description.abstractВпровадження у вітчизняну практику освіти вимог Болонського процесу вимагає збільшення частки часу на самостійну роботу студентів порівняно з аудиторним. Така вимога є можливою до виконання за умови підвищення інформатизації навчального процесу, що включає не тільки забезпечення студентів необхідними комплектами навчально-методичної літератури з курсів дисциплін, проходження практик і написання випускних кваліфікаційних робіт; поширення застосування мультимедійних технологій при проведенні лекцій, практичних, семінарських і лабораторних робіт, але й удосконалення системи контролю знань студентів, у тому числі й самоконтролю. Задля вирішення поставленого завдання є доцільним впровадження в навчальний процес академії системи MOODLE (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) – тобто системи управління навчанням, що являє собою вільний (розповсюджується за ліцензією GNU GPL) вебдодаток, що надає можливість створювати сайти для онлайн-навчання.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleMOODLE як перспективна система удосконалення навчального процесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семенцова.pdf229.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.