Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСіконенко, Григорій Михайлович-
dc.contributor.authorКачан, А. В.-
dc.contributor.authorSikonenko, G.-
dc.contributor.authorKachan, А.-
dc.date.accessioned2024-01-11T21:57:09Z-
dc.date.available2024-01-11T21:57:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСіконенко Г. М. Перспективи розвитку систем автоматизації складання планів роботи залізничних підрозділів / Г. М. Сіконенко, А. В. Качан // Інтелектуальні транспортні технології : IV міжнар. наук.-техн. конф. (27-28 листопада 2023 р.) : тези доповідей. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 90-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19066-
dc.description.abstractОрганізація перевізного процесу на залізничному транспорті вимагає ретельного планування роботи залізничних підрозділів для забезпечення безперебійної та ефективної роботи. Планування базується на системі технічного нормування та оперативній ситуації, що склалася на передплановий період. Адекватне планування базується на опрацюванні та узагальненні великої кількості факторів по значній кількості об’єктів. У теперішній час більшу частину планів складають на основі практичного досвіду керівників залізничних підрозділів. Розвиток сучасних інформаційних технологій дозволяє перейти на наступний ступінь автоматизації в управлінні залізницею, зокрема в розробці робочих планів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку систем автоматизації складання планів роботи залізничних підрозділівuk_UA
dc.title.alternativeProspects for the development of automation systems for drawing up work plans for railway departmentsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Інтелектуальні транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сіконенко.pdf332.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.