Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19195
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБєлорусов, Олександр Ігоревич-
dc.contributor.authorНовіков, Вадим Володимирович-
dc.date.accessioned2024-01-16T15:21:57Z-
dc.date.available2024-01-16T15:21:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБєлорусов О. І. Дослідження факторів впливу на величину максимального небезпечного розміру ширини рейкової колії / О. І. Бєлорусов, В. В. Новіков // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - № 21. - С. 78-79.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3489 (print); 2307-6666 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19195-
dc.description.abstractUA: У даній публікації доведено, що при розрахунку максимально небезпечної ширини рейкової колії необхідно враховувати як люфти, так і наявність допусків при виготовленні елементів рейкових скріплень.uk_UA
dc.description.abstractEN: In the given publication it is proved that in calculations of maximum dangerous width of a rail track it is necessary to consider both plays and presence of tolerances at manufacturing the elements of rail fastenings.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleДослідження факторів впливу на величину максимального небезпечного розміру ширини рейкової коліїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бєлорусов.pdf291.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.