Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19201Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Компанієць, Вікторія Віталіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2024-01-16T16:26:06Z | - |
| dc.date.available | 2024-01-16T16:26:06Z | - |
| dc.date.issued | 2009 | - |
| dc.identifier.citation | Компанієць В. В. Духовно-моральні та соціокультурні складові економічної освіти як умова якісного управління та розвитку національної економіки (результати практичного впровадження) / В. В. Компанієць // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2009. - Вип. 27. - С. 243-252. | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 2307-3489 (print); 2307-6666 (online) | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19201 | - |
| dc.description.abstract | UA: У статті сформовано принципи якісної економічної освіти; розкрито результати впровадження в економічну освіту спеціальних курсів, які враховують духовно-моральну, соціокультурну, інноваційно-інтелектуальну складові. | uk_UA |
| dc.description.abstract | EN: In the article the principles of high-quality economic education are formulated; the results of introduction into the economic education of special courses, which take into account spiritual-and-moral, socio-cultural, innovative intellectual constituents, are exposed. | - |
| dc.publisher | Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна | uk_UA |
| dc.title | Духовно-моральні та соціокультурні складові економічної освіти як умова якісного управління та розвитку національної економіки (результати практичного впровадження) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | 2009 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Компанієць.pdf | 7.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.