Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.contributor.authorРавлюк, Микола Григорович-
dc.contributor.authorКириченко, І. К.-
dc.contributor.authorRavlyuk, V. G.-
dc.contributor.authorRavliuk, M. G.-
dc.contributor.authorKirichenko, I. K.-
dc.date.accessioned2024-01-18T17:36:48Z-
dc.date.available2024-01-18T17:36:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРавлюк В. Г. Статистичне опрацювання параметрів зносу гальмових колодок вантажних вагонів / В. Г. Равлюк, М. Г. Равлюк, І. К. Кириченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 2. - С. 74-91.uk_UA
dc.identifier.issn2307-3489 (print); 2307-6666 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19234-
dc.description.abstractUA: Це дослідження спрямоване на статистичне опрацювання контрольованих в експлуатації геометричних параметрів зносу колодок модернізованих гальмових систем візків вантажних вагонів. Методика. Застосовано статистичний підхід до побудови графічної залежності зносу гальмових колодок від пробігу вагонів на основі попередньо зібраних даних щодо зносу в контрольних точках, що регламентовано вимогами планово-попереджувального ремонту (ППР). Теоретично-експлуатаційні дослідження, які стосуються зменшення ненормативного зносу гальмових колодок, виконано за методикою регресійного аналізу на підставі експериментальних даних дослідної експлуатації модернізованих пристроїв гальмових систем візків вантажних вагонів. Обґрунтовано «паліативний» підхід до вирішення цього завдання. Установлено, що на практиці мають місце випадки, коли колодки не забезпечують свого регламентованого пробігу, унаслідок чого їх передчасно замінюють через клинодуальний знос. А це, з точки зору економіки та безпеки їх використання, призводить до зниження гальмової ефективності в тріангельних гальмових системах. Експериментально-науковими дослідженнями виявлено, що під час виконання плану вантажних перевезень до 95 % колодок вагонів, за умови використання типових пристроїв гальмування, мають шкідливий подвійний фрикційний знос, що потребує їх заміни у гарантований міжремонтний період. Під час обстеження в умовах експлуатації явищ зносу гальмових колодок для модернізованих пристроїв візків на основі регресійного аналізу виконано прогнозування їхнього залишкового ресурсу, результатом якого є використання колодок на увесь міжремонтний період експлуатації вантажних вагонів.uk_UA
dc.description.abstractEN: This study is aimed at the statistical processing of the geometric parameters of pad wear of the modernized brake systems of freight cars` bogies. A statistical approach to the construction of the graphical dependence of the brake pad wear on the car run was applied based on the previously collected wear data at checkpoints, which is regulated by the requirements of routine preventive repair. In this sense, theoretical and operational studies concerning the reduction of the non-standard wear of the brake pads were performed according to the regression analysis method based on the experimental data of the experimental operation of the upgraded devices of the brake systems of freight car bogies. The palliative approach to solution of this task is substantiated. Findings. It has been established that in practice there are cases when the pads do not provide their regulated run, as a result of which they are replaced prematurely for reasons of wedge-shaped wear. From the point of view of the economy and safety of their use, it leads to a decrease in brake efficiency in triangular brake systems. Experimental and scientific studies have found that when performing freight transportations plan, up to 95% of the car brake pads at standard braking devices have harmful double friction wear. This requires pads replacement in the warranty inter-repair period. It is established that during the inspection in the conditions of operation of brake shoe wear phenomena for the upgraded bogie devices based on the regression analysis, the prediction of the residual life of the pads was performed, the result of which is their use for the whole inter-repair period of freight cars.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectгальмова колодкаuk_UA
dc.subjectзносuk_UA
dc.subjectгальмова важільна передача (ГВП)uk_UA
dc.subjectвагонuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectстатистичні дослідженняuk_UA
dc.subjectвибіркаuk_UA
dc.subjectbrake paduk_UA
dc.subjectwearuk_UA
dc.subjectbrake rigginguk_UA
dc.subjectcaruk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectstatistical studiesuk_UA
dc.subjectsamplinguk_UA
dc.titleСтатистичне опрацювання параметрів зносу гальмових колодок вантажних вагонівuk_UA
dc.title.alternativeStatistical processing of brake pads wear parameters of freight carsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ravlyuk.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.