Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19261
Title: Методика розрахунку маршрутної мережі пасажирських поїздів далекого прямування
Other Titles: Methodology for calculating the route network of long-distance passenger trains
Authors: Чернецька-Білецька, Н. Б.
Сорока, С. І.
Мірошникова, М. В.
Chernetska-Biletska, N. B.
Soroka, S. I.
Miroshnykova, M. V.
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Чернецька-Білецька Н. Б. Методика розрахунку маршрутної мережі пасажирських поїздів далекого прямування / Н. Б. Чернецька-Білецька, С. І. Сорока, М. В. Мірошникова // Інтелектуальні транспортні технології : IV міжнар. наук.-техн. конф. (27-28 листопада 2023 р.) : тези доповідей. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 175-176.
Abstract: Залізничний транспорт є однією з найбільших базових галузей господарства, найважливішою складовою виробничої та соціальної інфраструктури. Він пов'язує всі регіони країни та є необхідною умовою забезпечення територіальної цілісності та єдності економічного простору. З метою підвищення комфортабельності пасажирів ведеться робота зі збору пропозицій про зміну розкладу руху пасажирських поїздів щодо встановлення більш зручного для пасажирів часу відправлення і прибуття на станції. Опитування пасажирів дозволяють визначити рівень задоволеності якістю послуг та реалізувати заходи, спрямовані на підвищення комфортабельності пасажирів та залучення додаткового пасажиропотоку з інших видів транспорту. Метою підвищення рівня задоволеності пасажирів передбачено оновлення рухомого складу та покращення сервісу перевезень пасажирів. Усі перелічені заходи, безперечно, впливають на формування маршрутної мережі пасажирських поїздів і потребують подальшого вдосконалення.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19261
Appears in Collections:Інтелектуальні транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернецька-Білецька.pdf327.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.