Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСінчук, Софія Димитріївна-
dc.contributor.authorSinchuk, S. D.-
dc.date.accessioned2024-01-20T19:26:31Z-
dc.date.available2024-01-20T19:26:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСінчук С. Д. До питання раціоналізації комбінованих систем / С. Д. Сінчук // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. - 2017. - Вип. 12. - С. 97-103.uk_UA
dc.identifier.issn2413-6212 (оnline); ISSN 2227-1252 (рrint)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19269-
dc.description.abstractUA: Розробка нового підходу до раціоналізації комбінованої конструкції, враховуючи конструктивних, технологічних, експлуатаційних та економічних вимог. Для досягнення поставленої мети використовується метод зрівняння згинальних моментів, що базується на властивостях розпірних систем, а саме: в комбінованих балочних конструкціях визначаючими по витратах матеріалу є елементи, що працюють під дією напруженого стану у вигляді стискання зі згином; в елементах, які працюють на стискання зі згином, зменшення розмірів перерізу значною мірою визначається зменшенням згинального моменту; згинальні моменти збільшуються від опори до середини прогону. Наукова новизна. На основі проведених розрахунків, використовуючи вищеописану методику, був розроблений алгоритм оптимального проектування шпренгельної балки під дією постійного та тимчасового навантаження. Представлене рішення дозволяє отримати ефективну комбіновану конструкцію зі змінним числом стійок, залежно від необхідної довжини прогону, що відповідає прийнятому критерію оптимальності. Практична значимість. Використання даного підходу та алгоритму оптимізації, який базується на використанні конструктивних особливостей шпренгельної балки та вимагає мінімізації виникаючих згинальних моментів, дозволить значно зменшити трудомісткість подібного розрахунку, а також, підібрати оптимальні значення поперечних перерізів для кожного конкретного випадку.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectкомбінована системаuk_UA
dc.subjectшпренгельна балкаuk_UA
dc.subjectзгинальний моментuk_UA
dc.subjectлінія впливуuk_UA
dc.subjectтимчасове навантаженняuk_UA
dc.subjectраціоналізація перерізуuk_UA
dc.subjectcombine structureuk_UA
dc.subjecttruss beamuk_UA
dc.subjectbending momentuk_UA
dc.subjectinfluence lineuk_UA
dc.subjecttemporary loaduk_UA
dc.subjectstructure rationalizationuk_UA
dc.titleДо питання раціоналізації комбінованих системuk_UA
dc.title.alternativeTo question of combined systems rationalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinchuk.pdf326.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.