Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗубенко, Вікторія Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-01-24T08:00:04Z-
dc.date.available2024-01-24T08:00:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗубенко В. О. Особливості впровадження дистанційного лабораторного практикуму в навчальний процес у вишах України / В. О. Зубенко // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19355-
dc.description.abstractАктуальність дистанційного лабораторного практикуму як засобу дистанційного навчання у вищих навчальних закладах особливо зростає при підготовці фахівців для різних галузей техніки (наприклад, залізничного транспорту), оскільки підготовка таких фахівців визначається не тільки вивченням певного теоретичного й практичного матеріалу, але й отриманням конкретних практичних навичок лабораторних досліджень. Аналіз можливих напрямків вирішення цієї проблеми в самостійному дистанційному навчанні показав, що вона вирішується двома шляхами. Перший – це розроблення і доставка спеціально розробленого мобільного комплекту до студента. Другий шлях полягає в забезпеченні дистанційного доступу до лабораторних установок.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження дистанційного лабораторного практикуму в навчальний процес у вишах Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зубенко.pdf291.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.