Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛомотько, Денис Вікторович-
dc.contributor.authorКлец, Дмитро Михайлович-
dc.date.accessioned2024-01-24T14:43:46Z-
dc.date.available2024-01-24T14:43:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛомотько Д. В. Енергоефективність колісних машин, що виконують земляні роботи при будівництві залізничної лінії / Д. В. Ломотько, Д. М. Клец // Енергооптимальні технології перевізного процесу: тези ІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 22-26 травня 2017 р.). – Дніпро : ДНУЗТ, 2017. – С. 63-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19366-
dc.description.abstractОстаннім часом відзначається зростання потужності двигунів по відношенню до загальної маси колісних машин (питомої потужності). Зазначене зростання можна пояснити збільшенням максимальних конструктивних швидкостей руху колісних машин, поліпшенням комфортабельності (збільшенням кількості споживачів енергії двигуна, що забезпечують функції, не пов'язані безпосередньо з рухом машин). Але найбільш важливою причиною вказаного зростання потужності двигунів можна назвати необхідність забезпечення необхідного рівня маневреності колісної машини.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleЕнергоефективність колісних машин, що виконують земляні роботи при будівництві залізничної лініїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ломотько.pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.