Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалініченко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-01-25T17:49:21Z-
dc.date.available2024-01-25T17:49:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКалініченко Л. Л. Шляхи підвищення якості освіти / Л. Л. Калініченко // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 74-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19396-
dc.description.abstractЯкість освіти – це комплекс характеристик освітнього процесу, що визначають послідовне та практично ефективне формування компетентності та професійної свідомості. Якість освіти визначається комплексом характеристик: якість потенціалу досягнення мети освіти, якість процесу формування професіоналізму, якість результату освіти, тобто здатність використовувати набуті знання і вміння, реалізувати їх на практиці. Цим параметром ми поступаємося нашим європейським колегам. Знають наші випускники багато, а от навички практичного застосування знань сформовані недостатньо. За європейським стандартом, дипломований фахівець відразу займає робоче місце і виконує свої посадові обов’язки, гарантією чого є диплом і авторитет вищого навчального закладу.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleШляхи підвищення якості освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калініченко.pdf296.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.