Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлугін, Андрій Аркадійович-
dc.contributor.authorМусієнко, С. М.-
dc.contributor.authorМикитась, С. В.-
dc.contributor.authorPlugin, A. A.-
dc.contributor.authorMusiyenko, S. M.-
dc.contributor.authorMykytas, S. V.-
dc.date.accessioned2024-01-28T20:44:10Z-
dc.date.available2024-01-28T20:44:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПлугін А. А. Електричний опір залізобетонних шпал та його контроль у виробничих умовах / А. А. Плугін, С. М. Мусієнко, С. В. Микитась // Інтелектуальні транспортні технології : IV міжнар. наук.-техн. конф. (27-28 листопада 2023 р.) : тези доповідей. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 333-335.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19503-
dc.description.abstractРейки залізничних колій крім безпосереднього кочення ними колісних пар рухомого складу є складовими електричних кіл – сигнальних струмів систем сигналізації, централізації і блокування (СЦБ), а також тягового струму на електрифікованих ділянках залізниць. Для надійної роботи цих кіл рейки мають бути електрично ізольовані одна від одної та від землі. Звичайно це досягається ізолюючими деталями проміжних рейкових скріплень. Проте старіння, знос, засмічення гумових і полімерних ізолюючих деталей у вологу погоду спричиняє падіння електричного опору ізоляції і, як наслідок – збої у роботі систем СЦБ через протікання струму між рейками крізь шпали, втрату частини тягового струму від його стікання через шпали та баласт у землю, електрокорозію металевих і залізобетонних конструкцій цим струмом витоку. Тому підрейкові основи – шпали, бруси, плити безбаластного мостового полотна та їх бетон мають бути не тільки стійким до механічних впливів, а й надавати свій внесок у забезпечення електричної ізоляції рейок між собою та від землі. Разом з тим електричний опір шпал та їх бетону до 2016 р. в Україні не нормувалися.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЕлектричний опір залізобетонних шпал та його контроль у виробничих умовахuk_UA
dc.title.alternativeElectrical resistance of reinforced concrete sleepers and its control in production conditionsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Інтелектуальні транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плугін,.pdf363.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.