Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, Володимир Ілліч-
dc.contributor.authorБратченко, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorЛогвіненко, Олександр Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-01-31T02:12:20Z-
dc.date.available2024-01-31T02:12:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМороз В. І. Методичні аспекти оцінювання знань студентів за результатами модульних контролів та іспитів на ЕОМ із загальноінженерних дисциплін / В. І. Мороз, О. В. Братченко, О. А. Логвіненко // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 133-134.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19580-
dc.description.abstractНа даний час в академії запроваджена кредитно-модульна система організації навчального процесу, яка являє собою модель організації навчального процесу, що ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць. Метою її запровадження є розробка та експериментальна перевірка технології застосування елементів Європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи (ECTS) для створення сучасної системи керування якістю освітньої діяльності суб'єктів навчального процесу.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти оцінювання знань студентів за результатами модульних контролів та іспитів на ЕОМ із загальноінженерних дисциплінuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз.pdf296.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.