Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимофеєва, Лариса Андріївна-
dc.contributor.authorКомарова, Ганна Леонідівна-
dc.contributor.authorТимофеєв, Сергій Сергійович-
dc.contributor.authorФедченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2024-01-31T02:47:13Z-
dc.date.available2024-01-31T02:47:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТимофеєва Л. А. Підвищення рівня підготовки студентів до кредитно-модульного контролю та іспитів на основі тестового посібника «Транспортне матеріалознавство в питаннях та відповідях» / Л. А. Тимофеєва, Г. Л. Комарова, С. С. Тимофеєв, І. І. Федченко // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 137-138.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19585-
dc.description.abstractНавчальна дисципліна "Матеріалознавство та технологія конструкційних матеріалів" відноситься до блоку професійно-орієнтованих дисциплін. Це – комплексна дисципліна, яка включає низку самостійних, але взаємозв’язаних розділів: металургію, ливарне, ковальсько-штампове, зварювальне виробництво, обробку матеріалів різанням, матеріалознавство та термічну обробку.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПідвищення рівня підготовки студентів до кредитно-модульного контролю та іспитів на основі тестового посібника «Транспортне матеріалознавство в питаннях та відповідях»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тимофеєва.pdf312.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.