Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФалендиш, Анатолій Петрович-
dc.contributor.authorБіловол, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorРубльов, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2024-01-31T02:52:45Z-
dc.date.available2024-01-31T02:52:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФалендиш А. П. Застосування імітаційних моделей при викладанні основ організації виробничих систем / А. П. Фалендиш, Г. В. Біловол, В. І. Рубльов // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 139-140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19586-
dc.description.abstractПри викладанні дисциплін, що пов’язані з організацією виробничих процесів на підприємствах різного профілю, нерідко виникає ситуація, коли матеріал деяких розділів важко сприймається студентами. Багато в чому це пояснюється дещо незвичним з інженерної точки зору предметом вивчення. Наряду з явищами та процесами, що досліджуються традиційними технічними науками, тут розглядаються різнобічні причинно-наслідкові зв’язки та закономірності функціонування підприємства, які більш притаманні системним дослідженням. Тому викладачі змушені шукати власні підходи щодо покращення рівня сприйняття такого матеріалу.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЗастосування імітаційних моделей при викладанні основ організації виробничих системuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фалендиш.pdf296.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.