Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалака, Євгеній Іванович-
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorЗорін, А. В.-
dc.date.accessioned2024-02-02T17:03:00Z-
dc.date.available2024-02-02T17:03:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБалака Є. І. Концептуальні підходи щодо подальшого використання нерентабельних залізничних ділянок / Є. І. Балака, О. І. Зоріна, А. В. Зорін // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2010 : тезисы докладов V Международной научной конференции (24.11.-26.11. 2010 г.). – Днепропетровск : ДНУЖТ, 2010 г. – С. 154.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19715-
dc.description.abstractСуттєвою перешкодою ефективного розвитку вітчизняного залізничного транспорту після розпаду СРСР є негативна тенденція збільшення кількості нерентабельних залізничних ділянок внаслідок низького рівня їх використання. Ці ділянки у залізничній лінгвістиці отримали назву – «малодіяльні». Їх експлуатація вимагає постійного збільшення витрат на утримання застарілих основних фондів, зростання вартості матеріалів тощо. Це відображається на підвищенні собівартості залізничних перевезень, що помітно знижує конкурентоспроможність залізниць щодо інших видів транспорту, зокрема автомобільного.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи щодо подальшого використання нерентабельних залізничних ділянокuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балака.pdf1.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.