Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19715
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балака, Євгеній Іванович | - |
dc.contributor.author | Зоріна, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Зорін, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-02T17:03:00Z | - |
dc.date.available | 2024-02-02T17:03:00Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Балака Є. І. Концептуальні підходи щодо подальшого використання нерентабельних залізничних ділянок / Є. І. Балака, О. І. Зоріна, А. В. Зорін // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2010 : тезисы докладов V Международной научной конференции (24.11.-26.11. 2010 г.). – Днепропетровск : ДНУЖТ, 2010 г. – С. 154. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19715 | - |
dc.description.abstract | Суттєвою перешкодою ефективного розвитку вітчизняного залізничного транспорту після розпаду СРСР є негативна тенденція збільшення кількості нерентабельних залізничних ділянок внаслідок низького рівня їх використання. Ці ділянки у залізничній лінгвістиці отримали назву – «малодіяльні». Їх експлуатація вимагає постійного збільшення витрат на утримання застарілих основних фондів, зростання вартості матеріалів тощо. Це відображається на підвищенні собівартості залізничних перевезень, що помітно знижує конкурентоспроможність залізниць щодо інших видів транспорту, зокрема автомобільного. | uk_UA |
dc.publisher | Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна | uk_UA |
dc.title | Концептуальні підходи щодо подальшого використання нерентабельних залізничних ділянок | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Балака.pdf | 1.92 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.