Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorСиволовська, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-02-02T17:07:44Z-
dc.date.available2024-02-02T17:07:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Сутність і значення маркетингової логістики в умовах сучасного транспортного ринку / О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2010 : тезисы докладов V Международной научной конференции (24.11.-26.11. 2010 г.). – Днепропетровск : ДНУЖТ, 2010 г. – С. 192-193.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19716-
dc.description.abstractРішення про вибір каналів руху товару - одне з найбільш складних питань, з якими доводиться мати справу при доставці товарів на ринок. Актуальність транспортних проблем підтверджується тим, що до 50 % всіх витрат на логістику пов’язано з транспортними витратами. Крім того, транспортна логістика є одним із способів підвищення конкурентоспроможності вантажів.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleСутність і значення маркетингової логістики в умовах сучасного транспортного ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.