Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозодой, Дмитро Сергійович-
dc.date.accessioned2024-02-03T07:02:15Z-
dc.date.available2024-02-03T07:02:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКозодой Д. С. Етапи впровадження дистанційної освіти в системі спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів / Д. С. Козодой // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 164-165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19739-
dc.description.abstractДля повноцінної реалізації ідеї впровадження дистанційної освіти в систему спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів необхідно розробити автоматизовану систему управління процесом навчання фахівців підприємств залізничного транспорту, у якому разом з викладачами бере участь інтелектуальне навчальне середовище, здатне адаптуватися до необхідного рівня знань, навичок і здібностей слухача відповідної категорії. Однією з найважливіших задач при створенні інтелектуального навчального середовища є організація контролю знань, а саме їх вимірювання та оцінки.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЕтапи впровадження дистанційної освіти в системі спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козодой.pdf296.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.