Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДаренський, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorВітольберг, Володимир Геннадійович-
dc.contributor.authorБугаєць, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-02-04T17:44:56Z-
dc.date.available2024-02-04T17:44:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДаренський О. М. Розрахунок рейки як балки на пружних опорах під дією рухомого навантаження / О. М. Даренський, В. Г. Вітольберг, Н. В. Бугаєць // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 70 Міжнародної науково-практичної конференції (15.04.-16.04.2010 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2010. – С. 178.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19810-
dc.description.abstractTo determine the reduced vertical stiffness of the threads under the rail wheel crew reviewed the calculation of the rail as a beam on elastic supports individual using the equations of five points. The resulting system of equations is solved in matrix form using the equations Cramer. Accounting for random characteristics of the rigidity of individual towers, the distance between the axes of sleepers, movement between the rails and sleepers made using the method of statistical tests. The proposed method of determining the reduced stiffness of rail thread can get its variable values for each wheel of a moving crew at any time.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleРозрахунок рейки як балки на пружних опорах під дією рухомого навантаженняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Даренський.pdf3.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.