Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19811
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФаст, Денис Андреевич-
dc.date.accessioned2024-02-04T17:48:24Z-
dc.date.available2024-02-04T17:48:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationФаст Д. А. Прочность и деформативность деревянных шпал в тоннеле метрополитена с учетом наполнения полимером АСТ-Т / Д. А. Фаст // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 70 Міжнародної науково-практичної конференції (15.04.-16.04.2010 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2010. – С. 181.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19811-
dc.description.abstractA theory of deformation of wooden railroad tie which is in the process of exploitation in the subway tunnel is expounded In this work. A method of computation of railroad tie as beams is led, partly lying on the resilient foundation. In order to estimate durability of wooden beam taking into account filling by polymer, a method of led section is used.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleПрочность и деформативность деревянных шпал в тоннеле метрополитена с учетом наполнения полимером АСТ-Тuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фаст.pdf3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.