Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовіков, Вадим Володимирович-
dc.date.accessioned2024-02-05T11:15:52Z-
dc.date.available2024-02-05T11:15:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНовіков В. В. Визначення умов проведення експериментальних досліджень впливу вертикальних та бічних сил від колес рухомого складу на бічні відтиснення головки рейки при підрейковій основі з залізобетонними шпалами / В. В. Новіков // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 70 Міжнародної науково-практичної конференції (15.04.-16.04.2010 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2010. – С. 196-197.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19848-
dc.description.abstractДля найбільше поширеної прогресивної конструкції – безстикової колії з залізобетонними шпалами та проміжними рейковими скріпленнями типу КБ важливо визначити такі умови стану скріплень, які є найбільше небезпечними для умов бічного відтиснення головки рейки. Для вирішення цієї задачі було проаналізовано графічну залежність зміни величини зусиль притиснення рейкової пліті клемними та закладними болтами від напрацювання пропущеного по колії тоннажу та виконано їх порівняння з нормативними вимогами згідно технічних умов ЦП/0081.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleВизначення умов проведення експериментальних досліджень впливу вертикальних та бічних сил від колес рухомого складу на бічні відтиснення головки рейки при підрейковій основі з залізобетонними шпаламиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Новіков.pdf3.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.