Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисіков, Євген Миколайович-
dc.contributor.authorОвчинніков, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2024-02-05T12:26:20Z-
dc.date.available2024-02-05T12:26:20Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛисіков Є. М. Аналіз причин підвищеного зносу пари тертя «кромка підошви рейки – реборда підкладки» в скріпленнях типу «метро»» на коліях Харківського метрополітену / Є. М. Лисіков, О. О. Овчинніков // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 69 Міжнародної науково-практичної конференції (21.05.-22.05.2009 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2009. – С. 139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19858-
dc.description.abstractУправління процесом зношування такої пари сполучення, як «кромка підошви рейки – реборда підкладки», та розробка заходів щодо зниження інтенсивності зношування можливі в разі встановлення закономірності цього процесу. Тому на початковому етапі дослідження процесу зношування такої пари сполучення розглянуто основні фізичні явища, які його супроводжують.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleАналіз причин підвищеного зносу пари тертя «кромка підошви рейки – реборда підкладки» в скріпленнях типу «метро»» на коліях Харківського метрополітенуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисіков.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.