Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалявін, Анатолій Миколайович-
dc.contributor.authorШевченко, Анна Олександрівна-
dc.contributor.authorМатвієнко, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorРоманенко, Олександр Валерійович-
dc.contributor.authorMaliavin, A.N.-
dc.contributor.authorShevchenko, A.A.-
dc.contributor.authorMatviienko, O.O.-
dc.contributor.authorRomanenko, O.V.-
dc.date.accessioned2024-02-21T16:07:30Z-
dc.date.available2024-02-21T16:07:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМалявін А. М. Моделювання організації будівництва транспортних будівель / А. М. Малявін, А. О. Шевченко, О. О. Матвієнко, О. В. Романенко // Науковий вісник будівництва. - 2018. - Т. 94, № 4. - С. 99-106.uk_UA
dc.identifier.issn2311-7257 (print); 2708-6194 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20415-
dc.description.abstractUA: У процесі створення моделі і її оптимізації визначають: перелік і обсяг робіт, їх трудомісткість і технологічну послідовність, можливість розбивки загального фронту робіт на приватні фронти − захватки; ступінь паралельності виконання робіт одного виду в захватках; ступінь суміщення різних за видами робіт у часі і просторі; можливість і доцільність проведення робіт з постійним або змінним складом виконавців (ланок, бригад); терміни виконання робіт і потреби в ресурсах. Стосовно до моделювання організації будівництва транспортних будівель, постійними параметрами системи будуть директивний або нормативний термін будівництва будівель залізничної станції, в цілому або по пускових комплексах; категорія станції (за наведеною раніше класифікацією); номенклатура об'єктів, що зводяться на кожному етапі; технологічна послідовність робіт на кожній споруді; обсяги робіт в натуральному вимірі на кожній споруді.uk_UA
dc.description.abstractEN: In the process of creating a model and optimizing it, they determine: the list and scope of work, their laboriousness and technological sequence, the possibility of dividing the general scope of work into private fronts − captures; the degree of parallelism of the performance of work of one type in the captures; degree of combination of different types of work in time and space; the possibility and feasibility of the production of works with constant or variable cast of performers (links, brigades); Deadlines and resource requirements. With regard to the modeling of the organization of construction of transport buildings, the permanent parameters of the system will be the directive or regulatory period for the construction of railway station buildings, in general or for launch complexes; station category (according to the previous classification); the nomenclature of the objects erected at each stage; technological sequence of works on each structure; the amount of work in natural meters on each structure.-
dc.publisherХарківський державний технічний університет будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectоптимізація будівельного процесуuk_UA
dc.subjectпідприємства технологічного забезпеченняuk_UA
dc.subjectтривалість будівництваuk_UA
dc.subjectкритерій оптимальностіuk_UA
dc.subjectлінійна модельuk_UA
dc.subjectмережеві графікиuk_UA
dc.subjectoptimization of the construction processuk_UA
dc.subjecttechnological support enterprisesuk_UA
dc.subjectconstruction timeuk_UA
dc.subjectoptimality criterionuk_UA
dc.subjectlinear modeluk_UA
dc.subjectnetwork graphsuk_UA
dc.titleМоделювання організації будівництва транспортних будівельuk_UA
dc.title.alternativeModeling of the organization of construction of transport buildingsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maliavin.pdf373.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.