Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономаренко, Олена Вячеславівна-
dc.contributor.authorPonomarenko, O.V.-
dc.date.accessioned2024-02-23T09:04:49Z-
dc.date.available2024-02-23T09:04:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПономаренко О. В. До питання визначення вартості життєвого циклу вантажного вагона у понаднормативний термін експлуатації / О. В. Пономаренко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Серія : Технічні науки. - 2022. - № 3 (273). - С. 93-96.uk_UA
dc.identifier.issn1998-7927 (print); 2664-6498 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20454-
dc.description.abstractUA: У статті розглянуті питання визначення вартості життєвого циклу вантажного вагона при понаднормативній експлуатації. Значне місце для забезпечення безперебійної роботи залізничного транспорту, що в свою чергу робить його конкурентоспроможним на ринку транспортних послуг, належить надійності та безпечній експлуатації наявного вагонного парку. Проте тенденція збільшення кількості вагонів, які знаходяться в несправному стані, набула значного темпу. За даними АТ “Українська залізниця” із наявного парку вантажних вагонів робочий парк складає 62%, неробочий – 38%, а загальний знос вантажних вагонів становить 91%. Через обмежені можливості оновлення вагонів в необхідній кількості та при поліпшенні ситуації, пов’язаної із ростом обсягів перевезень, відповідно зростатиме інтенсифікація експлуатації вагонів в перевізному процесі, що також призводить до прискореного погіршення технічного стану вагонного парку, яке відбувається значно швидше, ніж оновлення. Однією з основних вимог до рухомого складу є його надійність та безпечна робота протягом усього терміну експлуатації.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article considers the issues of determining the cost of the life cycle of a freight car in case of excessive operation in order to increase its economic efficiency. Significant place for ensuring the safety of railway transport, which in turn makes it competitive in the market of transport services, belongs to the reliability, operability and safe operation of the existing rolling stock.However, the trend of increasing the number of cars in poor condition has gained considerable momentum. According to JSC Ukrainian Railways, the working fleet of the existing fleet of freight cars is 62 %, non-working – 38 %, and the total wear of freight cars is 91 %. Due to the limited capacity to upgrade the required number of cars and improve the situation associated with the growth of traffic, the intensification of the operation of cars in the transportation process will increase, which also leads to accelerated deterioration of the car fleet, which is significant faster than upgrade.One of the main requirements for rolling stock is reliability and safe operation throughout its service life.-
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки;-
dc.subjectвантажний вагонuk_UA
dc.subjectжиттєвий циклuk_UA
dc.subjectвартість життєвого циклу вагонаuk_UA
dc.subjectпонаднормативний термін експлуатаціїuk_UA
dc.subjectfreight caruk_UA
dc.subjectlife cycleuk_UA
dc.subjectcost of the life cycle of a caruk_UA
dc.subjectexcess service lifeuk_UA
dc.titleДо питання визначення вартості життєвого циклу вантажного вагона у понаднормативний термін експлуатаціїuk_UA
dc.title.alternativeTo the question of life cycle cost definitions of the freight car in excess service lifeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomarenko.pdf395.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.