Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФалендиш, Анатолій Петрович-
dc.contributor.authorВолодарець, Микита Віталійович-
dc.contributor.authorАртеменко, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorFalendysh, A.-
dc.contributor.authorVolodarets, M.-
dc.contributor.authorArtemenko, A.-
dc.date.accessioned2024-02-23T18:19:35Z-
dc.date.available2024-02-23T18:19:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФалендиш А. П. Визначення раціональних параметрів гібридного маневрового тепловозана базі ЧМЕ3 / А. П. Фалендиш, М. В. Володарець, О. В. Артеменко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 253-256.uk_UA
dc.identifier.issn1998-7927 (print); 2664-6498 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/20461-
dc.description.abstractUA: Переважаюча кількість тепловозів із загального парку локомотивів Укрзалізниці знаходиться на фінальній стадії життєвого циклу. Виникає необхідність у його оновленні. Створення гібридного маневрового тепловоза є ефективним рішенням в умовах дефіциту фінансів та високій вартості нового локомотивного парку. Розглянуто режими роботи маневрового тепловоза. Проаналізовано методи і моделі визначення техніко-економічних параметрів гібридного рухомого складу, які було розроблено вченими різних країн світу. Розроблено модель визначення техніко-економічних параметрів гібридного локомотиву, на основі якої створено програму і розраховано раціональні параметри гібридного маневрового тепловоза на базі ЧМЕ3, з урахуванням технічних параметри локомотиву, показників експлуатації і вартісних показників.uk_UA
dc.description.abstractEN: The overwhelming number of locomotives in the total fleet of locomotives Ukrzaliznytsi is in the final stages of the life cycle. There is a need to update it. Creating a hybrid shunting locomotive is an effective solution to the shortage of finance and the high cost of a new locomotive fleet. Considered modes shunting locomotive. The methods and models determine the technical and economic parameters of hybrid vehicles, which have been developed by scientists from different countries of the world. A model determine the technical and economic parameters of the hybrid locomotive, which is distributed on the basis of the program and are designed rational parameters of hybrid shunting locomotive based CHME3, taking into account the technical parameters of the locomotive operating performance and cost parameters.-
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.subjectгібридний маневровий тепловозuk_UA
dc.subjectраціональні параметриuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectенергетична установкаuk_UA
dc.subjectнакопичувачuk_UA
dc.subjecthybrid shunting locomotiveuk_UA
dc.subjectrational parametersuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectpower plantuk_UA
dc.subjectstorageuk_UA
dc.titleВизначення раціональних параметрів гібридного маневрового тепловозана базі ЧМЕ3uk_UA
dc.title.alternativeDetermination of rational parameters of hybrid shunting locomotive based CHME3uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Falendysh.pdf367.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.